به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز سه شنبه (امروز) از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران باید به مصاف تیم قدرتمند و پرمهره پرسپولیس برود تا شانس برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها را امتحان کند.
شاگردان فراز کمالوند این روزها شرایط نابسامانی را تجربه می کنند و در تمرینات این تیم بی انگیزگی بین بازیکنان کاملا مشهود است.
زردپوشان آبادانی که هفته گذشته در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر در تهران با 2 گل مغلوب پرسپولیس شدند اینبار نیز باید در جام حذفی برابر این تیم پرهیجان و با انگیزه به میدان بروند، دیداری که می تواند برای هر 2 تیم سرنوشت ساز باشد.
اما مشکلات مالی که این روزها صنعت نفتی ها با ان دست و پنجه نرم می کنند انگیزه را از بازیکنان این تیم گرفته است به طوری که در تمرینات روز گذشته کادر فنی طلایی پوشان آبادانی مجبور به قطع تمرین شدند تا انگیزه را به بازیکنانشان انتقال دهند.
نفتی ها که در رقابت های لیگ برتر این فصل بهترین نتایج 2 دهه اخیر خود را کسب کرده اند برای ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی دیگر انگیزه ای ندارند و این بهترین فرصت برای پرسپولیسی است که سخت گل می خورد و راحت گل می زند.
شاگردان فراز کمالوند که با حذف سپاهان اصفهان و داماش گیلان رقیب پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند بدون شک یکی از سخت ترین بازی های این فصل را مقابل پرسپولیس پیش رو دارند ولی می توان با تمامی شرایطی که نفتی ها دارند برای این تیم شانس پیروزی قائل شد.
خط دفاعی تیم صنعت نفت که در این فصل به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده کار سختی برابر منشا و علیپور 2 مهاجم تمام کننده و سرعتی قرمزپوشان پایتخت خواهد داشت، 2 مهاجمی که در دیدار هفته گذشته از اشتباهات مدافعین نفتی ها بخوبی استفاده بردند.
اما در خط میانی کف تراز برای 2 تیم تقریبا برابر است و اگر کرار جاسم هافبک ریز نقش و کارگردان اصلی نفتی ها در فاز حمله روی فرم باشد کار برای مدافعان و هافبک های پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد.
مهاجمین صنعت نفت که در لیگ برتر آمار قابل توجه ای از خود به جای گذاشته اند برابر بهترین خط دفاعی لیگ و جام حذفی کار بسیار سختی پیش رو دارند و برای گلزنی باید از سخره ای بنام سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده عبود کنند.
'پیمان صاحب جمعی ' مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه فقط قول و وعده می‌ دهند، مشکلات تیم زیاد است و روزی نبوده که ما مشکلی نداشته باشیم و تاکنون هم که دوام آورده ‌ایم به خاطر مدیریت کمالوند بوده، ولی شرایط به گونه‌ای شده که از کنترل کمالوند هم خارج است.
وی اظهار کرد:بچه‌ها واقعا انگیزه ‌ای ندارند آن هم در آستانه 2 بازی حساس مقابل پرسپولیس و استقلال که مهمترین بازی های فصل هر تیم است، در حالی که اکنون بازیکنان باید سرشار از انگیزه و عطش برای بردن باشند واقعا بی‌ انگیزه هستند و از این همه وعده و وعید خسته هستند.
مربی صنعت نفت آبادان افزود:می ‌دانیم پول به حساب باشگاه آمده اما متاسفانه نمی‌ دانیم چرا این پول را به حساب تیم واریز نمی‌ کنند، مگر می‌ شود مدیران اینقدر نسبت به شرایط تیم بی‌ تفاوت باشند، آن هم در شرایطی که نفت سال قبل در آستانه سقوط بود ولی اینک تیم در جایگاه ششم جدول است.
صاحب جمعی گفت:شاید اگر تیم به جای حضور در رده های بالای جدول در حال سقوط بود حالا همه چیز فرق می کرد، با این حساب از این به بعد آقایان خودشان مسئولیت نتایج آینده تیم را به عهده بگیرند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس است.
7104/7165 /6068
خبرگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.