فاطیما عبدالوند دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیاری از افراد به دلیل استفاده از دستگاه‌های خاص و نیز گران بودن هزینه های لاغری از ادامه ورزش و کاهش وزن مناسب صرف نظر می کنند اما با فعالیت در رشته بادی بیوتی از همان روزهای اول می توان شاهد کاهش وزن و چربی سوزی در بدن بود.

وی با بیان اینکه این رشته به دلیل تخصصی کارکردن در ناحیه شکم و پهلو در مدت زمان کوتاه مورد توجه بسیاری از مردم به خصوص بانوان قرار گرفته است افزود: این ورزش نه تنها در راستای کاهش وزن بلکه در ایجاد اندامی مناسب، تمرینات برنامه ریزی شده ای را در اختیار افراد قرار می دهد.

رییس کمیته بادی بیوتی استان گفت: بادی بیوتی با حرکات ورزشی مناسب در ایجاد شادابی روح و پوست تاثیر به سزایی داشته همچنین با حرکات اصلاحی می توان در برخی موارد مشکلات مفصلی افراد را مرتفع ساخت. این رشته به دلیل ابتکار حرکات و شادابی در تمرینات به چربی سوزی و کاهش وزن از نظر زمانی سرعت فوق العاده ای می بخشد.

وی با بیان اینکه اصل مهم و اساسی در بادی بیوتی، تقویت و استحکام تنه وعضلات شکم و پهلو است که شاید دغدغه بسیاری از مردم باشد گفت: در کلاس های بادی بیوتی از وسایل و تجهیزات ورزشی مختلفی نیز بر اساس صلاحدید مربی استفاده می شود به عنوان مثال کار با کش، ترامپولین، توپ های جیم بال، مدیسنبال، توپ های کوچک برای برخی از حرکات و دمبل مورد استفاده قرار می گیرد.

عبدالوند افزود: اکثر بانوان تمایل دارند که ظرف مدت کوتاهی در نواحی پهلو و شکم وزن کم کنند به همین خاطر رشته بادی بیوتی می تواند در این راستا کمک زیادی به بانوان و حتی آقایان کند؛ این رشته نوپای ورزشی مختص بانوان نیست و بسیاری از آقایان بعد از کسب اطلاع از عملکرد مثبت این رشته ورزشی استقبال چشمگیری داشته اند.

وی ادامه داد: معمولا بانوان یا کارمند هستند و یا خانه دار و وقت و زمان کمتری دارند که بخواهند به ورزش و تفریح بپردازند از طرفی فضای باز به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد بانوان را محروم از ورزش گروهی کرده است به همین خاطر بانوان از رشته های ورزشی مهیج و گروهی که همراه با شادی و نشاط باشد استقبال می کنند.

مسئول کمیته بادی بیوتی خوزستان گفت: تقریبا ۶ ماه از آغاز رسمی فعالیت این رشته در استان می گذرد که میزان علاقه مندی به آن رو به افزایش است، اکنون سه مربی در اهواز و ۶ مربی در آبادان که دارای مجوز هستند در این رشته فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ما برای توسعه این رشته برگزاری کارگاه های آموزشی است گفت: در این راستا دروه آموزشی درجه C  و B روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.