مسوول کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان، مسابقات باشگاهی و لیگ استانی را به صورت منظم برگزار می‌کند تا بهترین ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شوند.

محرم تقی پور با بیان اینکه ترامپولین رشته المپیکی است، افزود: کمیته ترامپولین استان قصد دارد با برگزاری مسابقات باشگاهی ضمن افزایش انگیزه میان ورزشکاران، نفرات بیشتری را به مسابقات کشوری اعزام کند.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات باشگاهی، فرصتی برای شناسایی استعدادهای برتر است و موجب معرفی نفرات مستعد به رقابت‌های کشوری خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: در این راستا مرحله نخست مسابقات ترامپولین باشگاه‌های استان، خردادماه امسال برگزار شد و مرحله دوم آن نیز ۲۷ دیماه با حضور ۴۰ شرکت کننده در الوند به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌هایی از شهرستان‌های قزوین(۲ تیم)، الوند، آبیک، تاکستان و باشگاه شهید چمران قزوین حضور داشتند که در پایان تیم الوند به مقام نخست دست یافت و تیم‌های قزوین الف و قزوین ب نیز دوم و سوم شدند.

تقی پور در مورد رقابت‌های ترامپولین دختران استان، گفت: مرحله اول این رقابت‌ها با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و مرحله دوم آن نیز اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: دختران ترامپولین کار قزوین امسال در قالب باشگاه امام علی (ع) الوند در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته و یک مدال ارزشمند تیمی نیز برای استان به ارمغان آوردند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است که نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود بلکه تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن را نیز به دنبال دارد.

استان قزوین حدود پنج هزار بیمه شده در رشته ژیمناستیک دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.