هوشنگ محمدی گراوند در حاشیه برپایی میز خدمت نماز جمعه این هفته قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه برخی از بازرسان در اتحادیه‌های صنفی نسبت به کیفیت و وضعیت برخی اقلام غذایی مانند نان کوتاهی کرده و همین مساله باعث می‌شود تا عده‌ای از این فرصت سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به اعمال سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین، تصریح کرد: اصلاح قیمت نان که در دستور کار قرار داشت، به علت اصلاح قیمت بنزین به تاخیر افتاد و باعث شد تا عده‌ای سودجو و متخلف به بهانه‌های مختلف و توجیهات غیرقابل پذیرش تصور کنند که می‌توانند وزن نان را کاهش دهند.

محمدی گراوند تاکید کرد: هرگونه کم فروشی در وزن نان غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده این مساله از سوی عوامل نظارتی و بازرسی، اقدام قانونی به عمل خواهد آمد.

در میز خدمت این هفته که ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه برگزار شد، هوشنگ محمدی گراوند مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، غلامحسین افشار رییس گشت‌های سیار اداره تعزیرات و چند تن دیگر از کارکنان این اداره حضور یافتند.

تعدادی از شهروندان قزوینی با مراجعه به کارکنان و بازرسان این اداره کل از وضعیت تخلفات صنفی در سطح شهر ابراز گله‌مندی کرده و از مسئولان خواستند که در این خصوص اقدامات قانونی و جدی انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.