به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار اندیمشک در آیین نمادین نواختن زنگ مهر حسینی در آموزشگاه دخترانه طریق القدس گفت: تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی در سایه ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.
پیمان جهانگیری افزود: آینده ایران اسلامی در دستان دانش آموزانی است که باید در کنار علم اندوزی، معنویت را سرلوحه خود قرار دهند.
وی تربیت صحیح دانش آموزان را در تحقق اهداف جامعه اسلامی ضروری خواند و اظهار داشت: آموزش مهارت های زندگی و خلاقیت آفرینی از نکات مهمی است که باید در مدارس به آن پرداخته شود.
فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت والدین برای کیفی سازی تعلیم و تربیت افزود: موفقیت آموزش و پرورش منوط به همراهی و مشارکت والدین و دانش آموزان است.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نقش نوجوانان و جوانان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اعتقاد و ایمان قشر نوجوان و جوان در دوران جنگ تحمیلی موجب حماسه آفرینی و پیروزی ماندگار در این دوران شد.
جهانگیری افزود: دوران دفاع مقدس با این اعتقادات به عنوان دوران حماسه و پیروزی ملت ایران ثبت شد.
وی اظهار داشت: دانش آموزان باید با الگو قرار دادن شهدا و افتخارآفرینان عرصه ایثار وشهادت و با توسل به اهل بیت (ع) برای رسیدن به اهداف علمی و معنوی همت کنند.
فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف فکری جوانان این مرز و بوم و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی دانش آموزان در برابر هجمه های دشمنان تاکید کرد.
وی از دانش آموزان خواست با تلاش جدی، مطالعه و بررسی اهداف دشمنان، مسیر واقعی زندگی را پیدا کنند و برای سعادت خود و جامعه گام بردارند.
در این آئین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، دانش آموزان در فضایی معنوی به صورت نمادین با گذر از زیر قرآن کریم راهی کلاس درس شدند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.