سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوران دفاع مقدس بارزترین نشانه استقامت و صبر مردم ایران در تاریخ بوده و مرور وقایع این دوران مایه مباهات غرور ملی است.
وی اضافه کرد: امروز ملت‌ های آزادیخواه و عدالت‌طلب با الگوپذیری از پایداری و شجاعت رزمندگان غیور اسلام در8 سال دفاع مقدس، جسارت مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی را به دست آورده‌اند.
محمدیان اظهار داشت: نقش‌ آفرینی ایران در عرصه بین‌المللی یکی دیگر از دستاوردهای دوران 8 سال دفاع مقدس بوده و دفاع قهرمانانه مردم در جنگ تحمیلی توانست قدرت و صلابت ایران را به جهانیان اثبات کند.
وی همچنین پیشرفت، اقتدار و دستیابی به جدیدترین فناوری‌های علمی، نظامی، دفاعی و اقتصادی درکشور را از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس و نشانه حاکمیت تفکر و روحیه جهادی در جوانان کشورمان ذکر کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تعمیق و تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه از مهم‌ترین مسایل امروز است .
وی افزود: بی تردید دوران هشت ساله جنگ، یکی از طلایی‌ترین رخدادها درکشور محسوب می‌شود که مسئولان نظام نیز باید برای شناسایی زوایای این دوران مهم گام اساسی بردارند.
استان البرز در هشت سال دفاع مقدس حدود 5 هزار و 250 شهید و بیش از11 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.