امیر دریادار دوم بابک امینی روز سه شنبه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در گفت وگو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران چهل سال عزتمندانه و با اقتدار در مقابل زیاده خواهی های اسکتبار جهانی ایستاده و اجازه نمی دهد هیچگاه به اهداف سلطه جویانه خود در ایران دست پیدا کند.
وی بیان کرد: در چهل سال گذشته با وجود همه تحریم ها و سنگ اندازی هایی که دشمن برای انقلاب ایجاد کرده ملت ایران با رهبری خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب همچنان به تهدیدها و فشارهای آنان نه می گویند.
امینی اظهار داشت: هرچند دشمن تلاش می کند با تحمیل جنگ اقتصادی ملت ایران را در تنگنا قرار دهد اما ملت با عزم و اراده ای که دارند همچنان روی پای خود ایستاده و این شرایط را با افتخار همچون هشت سال دفاع مقدس پشت سر می گذارند.
وی اضافه کرد: ملت ایران هیچگاه ارزشهای انقلاب و امام راحل را فراموش نمی کند و همچنان پای آرمان ها و خون شهدای خود می ایستند.
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر یادآور شد: اتحاد، همدلی و انسجام مردم و مسئولان برخلاف میل و خواسته دشمن بهترین راهکار برای ایستادگی در مقابل توطئه استکبار جهانی است.
وی یادآور شد: جنگ اقتصادی دنیای اسکتبار علیه جمهوری اسلامی جدید نیست و در 40 سال گذشته همواره به شکل های مختلف این فشارها و تحریم ها علیه ملت ایران اعمال شده است.
امینی تاکید کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی هیچگاه جنگ طلب نبوده و نیست ولی با توان بازدارندگی خود از آب و خاک و منافع میهن دفاع می کند.
وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح یاد گرفت با ارتقای توان علمی کارکنان خود سلاح ها و تجهیزات را به روز نگه دارد و آنها را با تکیه بر جهاد خودکفایی و مهندسی معکوس راهبری و هدایت کند.
امینی یادآور شد: حماسه دفاع مقدس در جنگ حق علیه باطل نشان از ایثار، فداکاری و مجاهدت رزمندگان در راه دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و خاک میهن اسلامی است.
وی اظهار داشت: مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو درآورد و برگ زرینی از تاریخ ملت ایران به شمار می رود که هیچگاه فراموش نمی شود و باید این حماسه آفرینی ها به نسل جوان منتقل شود.
امینی تجلیل از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه دفاع مقدس را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.