سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف این استان اشاره کرد و افزود: طی این هفته یک هزار و 500 برنامه مختلف در نظر گرفته شده که در قالب 29 عنوان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، پارسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از یک هزار برنامه توسط سپاه زنجان برگزار شد.
وی گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند و هدف از این برنامه ها را آشنایی نسل جوان با ارزش های این دوران سراسر حماسه و رشادت ذکر کرد.
سردار کرمی اجرای رژه نیروهای مسلح را یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران در کنار یکدیگر و آماده تر از همیشه، گوش به فرمان رهبری هستند و در این آیین گوشه ای از توانمندی و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با تاکید براینکه امروز نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی در اوج وحدت و عزت هستند، افزود: همایش بزرگ طلایه داران و پیشکسوتان نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی و روشنگری، غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با ائمه جماعات، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.
سردار کرمی به ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اشاره و تاکید کرد: تحمیل جنگ نابرابر بر ایران، اختلافات مرزی نبود بلکه جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و با حمایت همه جانبه از صدام، جنگی تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد که نتیجه ای جز ذلالت و زبونی برایشان نداشت.
وی تصریح کرد: در خاکریز فرهنگی باید از خون پاک شهدا دفاع کنیم و رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام به ویژه شهدا به طور کامل به رشته تحریر درآید.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.