به گزارش ایرنا، سرهنگ یاسین اکبا روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاوری مردان و زنان شیردل و غیور ایران اسلامی است که در یک جنگ نابرابر از سرزمین و آرمان های انقلاب جانانه دفاع و پاسداری کردند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیافتد.
وی اظهارداشت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب است که در سایه اتحاد و همدلی مردم و اعتقاد به وعده های الهی، پیامد و دستاوردهای زیادی نصیب کشور شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: در برهه کنونی برای گذر از توطئه های دشمنان به اتحاد و همدلی که در زمان دوران دفاع مقدس وجود داشت، نیاز است.
وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی جشن انقلاب و سی و هشتمین سالروز آغاز جنگ نابرابر قرار داریم گفت: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، دشمن علیه نظام و انقلاب بدنبال دسیسه و توطئه های فراوانی بوده که همه آنها با مقاومت و ایثارگری مردان و زنان، تاسی از قیام سرخ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه خنثی و برملا شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه پیش بینی شده که براساس نیاز روز جامعه و با همکفری و همکاری بسیج محلات طراحی و برنامه ریزی شده است.
وی گفت: برگزاری رژه و نمایش اقتدار در میدان مرکزی شهر با سخنرانی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس، یادواره های شهدا در شهر و روستا، اجرای گشت های محله محور، گردهمایی رزمندگان در مساجد و محلات مختلف، واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد در روستاها، همایش علمدار تا کمیل، دیدار با امامان جمعه و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از عمده برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس است.
اکبا افزود: در برنامه های هفته دفاع مقدس برای قشر اصناف که نقش بسزایی در پشتیبانی از جنگ داشتند و کمتر از آنان نام برده می شود برنامه ای ویژه تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه انصاارالحسین (ع) گناوه با تقدیر از اصحاب رسانه این شهرستان که همواره برنامه های این نهاد را بموقع انعکاس می دهند از آنان خواست تا در پوشش خبر برنامه های هفته دفاع مقدس همکاری لازم داشته باشند.
به مناسبت شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران در سال 1359، هفته دفاع مقدس در تقویم کشور نامگذاری شد که از ۳۱ شهریور آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.