سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: خودباوری جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مصطفوی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد افزود: دوران دفاع مقدس یک نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود چرا که دراین دوران جوانان کشور به خودباوری و خوداتکایی رسیدند.
وی بااشاره به اینکه دفاع مقدس یک جریانی طولانی وادامه داراست و کشور در حال حاضر درگیر دفاع مقدس دیگری است تصریح کرد: تحریم های ظالمانه نمونه بارز جنگ دشمن، علیه ملت ایران است که باید با اتحاد وهمدلی زمان دفاع مقدس بار دیگر دشمن را شکست دهیم.
مصطفوی اظهار کرد: دشمن اتحاد و وحدت مارا نشانه گرفته است با اتحاد و همدلی دشمن نمی توان خدشه ای به کشور وانقلاب بزند.
درادامه محمدی مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی باتاکید به اینکه ۵۹۰ هزار دانش آموز استان درسال جدید تحصیلی مشغول به تحصیل خواهند شد اظهارکرد: باتوجه به اینکه آموزش وپرورش جامعه آماری بزرگی است باید در انتقال ارزش های دفاع مقدس توجه ویژه به این جامعه کرد.
وی باتاکید به اینکه ۱۴۳شهید فرهنگی و۷۷۳ شهید دانش آموز در استان وجود دارد تصریح کرد: نشر و انتقال ارزش های دفاع مقدس نباید در یک هفته خلاصه شود بلکه باید در طول سال تداوم داشته باشد.
محمدی با اشاره به اینکه عدالت در خدمت رسانی به ایثارگران باید رعایت شود افزود: ایثارگران حامی دوران سخت انقلاب بوده و هستند باید در طول سال از تلاش های آنان قدردانی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.