به گزارش ایرنا، حسین فرخنده روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که با محوریت روز خبرنگار برگزار شد اظهار داشت: به یقین تامین شرایط مناسب برای فعالیت خبرنگاران و حل مشکلات صنفی این قشر، سبب ایجاد نشاط و شادابی آنان می شود این شادابی در جامعه تسری می یابد.
وی افزود: از سازمان بیمه تامین اجتماعی انتظار می رود برای حل مشکلات بیمه ای خبرنگاران مبادرت داشته باشد و در این باره کمک کار باشد.
فرخنده گفت: خانه مطبوعات، یکی از بسترها برای حل مشکلات صنفی خبرنگاران است و این خانه به عنوان یک تشکل می تواند انتقال دهنده و پیگیر حل مسائل و درخواست های فعالان این عرصه باشد.
فرخنده تصریح کرد: برای کمک به توسعه رسانه ها، باید خانه مطبوعات استان تقویت شود.
وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفی فعالیت رسانه ها، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای توانمندی و مهارت خبرنگاران پیگیری شده است و تلاش داریم تا این برنامه ها تداوم یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر جایگاه تاثیرگذار رسانه ها در توسعه گفت: توسعه نشریات و رسانه ها در واقع توسعه استان است.
در خراسان شمالی 18 مورد مجوز نشریه اعم از مکتوب و غیر مکتوب، عمومی و تخصصی ثبت شده است که این نشریات شامل سه روزنامه، 2 هفته نامه، یک دو هفته نامه، 2 ماهنامه، چهار فصلنامه و 6 پایگاه خبری است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.