به گزارش ایرنا، خراسان شمالی، در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عرصه حضور مردم ولایتمدار و با بصیرتی بود که با حضور در خیابان ها حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ارزش های انقلاب را اعلام کردند.
امروز مردم خراسان شمالی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب،کوتاه شدن دست بیکانگان از میهن را جشن گرفتند و با حضور خود اعلام کردند که آمریکا در هر لباسی که ظاهر شود برای مردم ایران دشمن است.
مردم این استان با مشت های گره کرده انزجار از آمریکا را فریاد زده و اعلام کردند که تهدید ها و گزینه های روی میز همچون گذشته تاثیری بر اراده و عزم این ملت ندارد.
مردم گنجینه معرفت و فرهنگ ها از ترک، کرد، فارس، ترکمن و تات دوشادوش هم اعلام کردند که اراده آنان همان اراده و عزمی است که هشت سال در برابر تهاجم و جنگ نابرابر ایستادگی کردند.
راهپیمایی کنندگان فریاد زدند که خلاف توطئه ها، شیعه و سنی در این استان وحدت دیرینه خود را در زندگی مسالمت آمیز خود حفظ کرده و در صفوف منسجم و یکپارچه خود زیر بار ظلم و استبداد نمی روند.
به گزارش ایرنا امروز مردم خراسان شمالی با سر دادن شعارهایی مانند مرگر بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و اسرائیل مرگت باد، امریکا ننگت باد دوباره با فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.
مردم شهید پرور بجنورد، خطه باب الرضا-گنجینه فر هنگها، راس ساعت 9 صبح از میدان شهید تا مصلی امام خمینی(ره) مرکز خراسان شمالی راهپیمایی کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این استان رقم زدند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.