به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم باشکوه حاضران با سردادن شعارهایی مانند 'خامنه ای، خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است' ، 'وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، ' اینهمه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده' و 'حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست' بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید پیمان کردند.
حاضران در این مراسم همچنین شعارهای ' مردم ما رو به خدا می روند، فتنه گران رو به فنا می روند'، 'بسیجی می میرد، ذلت نمی پذیرد'، 'حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخارماست' و 'مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق' از اغتشاگران و فتنه گران بیزاری جستند.
در این مراسم همچنین گروه سرود ولایت، برنامه ای را اجرا کرد که مورد استقبال تجمع کنندگان قرار گرفت.

** خلق حماسه 9 دی اعلام بیعت مجدد مردم با ولایت و رهبری بود
سخنران مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی کرمانشاه، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بود که در سخنانی ضمن برشمردن اهمیت این روز، اظهار کرد: خلق چنین حماسه ای در واقع اعلام بیعت مجدد مردم با بصیرت ایران با ولایت و رهبری بود.
حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه در حماسه 9 دی ملت ایران علیه فتنه گران به پا خواستند، از این روز به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: مردم ولایتمدار کشور پاسخی قاطع و دندان شکن به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب دادند.
وی با بیان اینکه در کشور روزهای الهی زیادی داریم، افزود: اولین آن ها یوم الله 22 بهمن است که ملت ایران با دست خالی و زیرچتر ولایت و با رهبری امام راحل (ره) توانست بر حکومت طاغوت پیروز شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، خاطرنشان کرد: در حالی که عصر روز 21 بهمن حکومت نظامی اعلام شده بود، روز 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رژیم ستمشاهی ساقط شد.
حجت الاسلام شیرازی یادآوری کرد: با پیروزی انقلاب و قطع شدن دست بیگانگان از کشور، دشمنان جنگ تحمیلی هشت ساله را به رهبری صدام به ملت ایران تحمیل کردند که با درایت امام راحل (ره) و رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان و مردم در این جنگ نابرابر نیز پیروز شدیم.
وی ادامه داد: پس از ناکامی های متعدد دشمنان در ضربه زدن به انقلاب و نظام، آن ها برنامه دیگری طراحی کردند و با مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات سال 88 سعی کردند از این راه به کشور و نظام ضربه بزنند.
این مقام مسئول افزود: پس از ایجاد ماه ها ناامنی و تفرقه افکنی در کشور، مردم سرانجام در 9 دی پاسخ روشنی به آن ها دادند و یکپارچه از انقلاب و نظام دفاع کردند.
حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه 9 دی به دشمنان انقلاب ثابت کرد که مردم بهترین مدافعان نظام هستند، یادآور شد: 40 سال است که ملت پشتیبان انقلابشان هستند و هرگز دست از حمایت خود برنمی دارند.
وی در پایان نابودی داعش و بازپس گیری مناطق تحت تصرف آن ها را شکست دیگری برای استکبار و آمریکا عنوان کرد و گفت: دنیای استکبار در حال از دست دادن نیروها و پایگاه های خود در منطقه است و شکست و نابودی آن ها نزدیک است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.