حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: دشمنان با دیدن حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به هراس می افتند و به عمق دلبستگی مردم به نظام واقف می شود چراکه می بینند مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی باز هم حاضر نیستند از انقلاب دست بردارند.
وی ایمان، ایستادگی و نترسیدن مردم از دشمن را رمز ماندگاری انقلاب اعلام و اضافه کرد: زمانی که در اوایل انقلاب هیچ چیز نداشتیم، توانستیم با دستان خالی در برابر دشمنان مقاومت کرده و تهدیداتشان را بی اثر کنیم و امروز به برکت انقلاب به همه چیز رسیده ایم و هرگز در برابر تهدیدات دشمن عقب نخواهیم نشست.
امام جمعه نهاوند گفت: دشمن از اوایل انقلاب همواره به دنبال ناکارامد نشان دادن نظام اسلامی بوده و در این زمینه کارشکنی های زیادی کرده اما به لطف الهی نتوانسته است به اهداف خود برسد.
وی افزود: برای تداوم انقلاب و حفظ استقلال کشور لازم است که مسئولان وابستگی ها را به خارج از کشور کم کرده و امید به آینده و اثبات کارآمدی نظام را در دستور کار خود قرار دهند.
خطیب جمعه نهاوند بر وفاداری مردم به آرمان های انقلاب تاکید کرد و گفت: مردم در برهه های مختلف نظام همچون دوران دفاع مقدس و تحریم های اقتصادی، مشکلات و ناملایماتی های را متحمل شدند اما هرگز گلایه نکردند؛ اما آنچه باعث اعتراض و انتقاد آنها می شود وجود برخی فسادها و اختلاس ها در کشور است.
حجت الاسلام مغیثی نیا با اشاره به انتصاب مدیران غیربومی در این شهرستان، گفت: چنانچه در مواردی مسئولان غیربومی منصوب می شوند لازم است که آنها خانواده خود را در شهرستان مستقر کنند تا مجبور نشوند هر روز از هزینه بیت المال برای تردد استفاده کنند.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.