سید علی حسینی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان خمین، افزود: استقلال و آزادی بزرگترین نعمتی است که در سایه حاکمیت اسلامی به ملت ایران داده شده و باید قدردان آن بود.
وی اظهارکرد: مراسم دهه فجر خودجوش و مردمی است و اقشار مختلف در این ایام با مشارکت در برنامه ها حمایت قاطع و علاقه خود را به نظام اسلامی نشان می دهند و مسئولان نیز باید با گزارش شفاف عملکرد 40 ساله خدمات به بار نشسته را به خوبی برای مردم تشریح کنند.
وی ادامه داد: برنامه های مردمی در ایام دهه فجر موجبات دلگرمی و امیدواری را دوچندان می کند.
امام جمعه خمین بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اسلام مدیون بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدا است و پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، ایران را در جهان اسلام و منطقه عزتمند کرد.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمن توطئه هایی علیه انقلاب طراحی می کند برنامه های دهه فجر باید با شکوهتر از هرسال برگزار شود.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: 250 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی برای دهه فجر در خمین تدارک شده است.
سید مهدی ساداتی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در برنامه های دهه فجر امسال محسوس است، افزود: ویژه برنامه های دهه فجر در استان مرکزی از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین با برگزاری شورای اداری و با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیران اجرایی آغاز می شود.
وی، گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) با حضور مسئولان استانی، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده های معزز شهدای انقلاب و مدافع حرم و افتتاح ده ها طرح اقتصادی و عمرانی را از مهمترین برنامه ها 12 بهمن در زادگاه امام خمینی (ره) عنوان کرد.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره یک هزار شهید و سرداران خمین دردهه فجر از دیگر برنامه های تدارک شده است.
ساداتی ادامه داد: مردم باید قدر انقلاب را که با ایثار، نثار خون و پایمردی فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشسته بدانند و برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم نشان از قدر شناسی مردم دارد.
فرماندار خمین گفت: 16 کمیته بزرگداشت دهه فجر در خمین تشکیل شده است.
خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است که 105 هزار نفر جمعت دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.