عباس اقبال روز سه شنبه در نخستین نشست ستاد دهه فجر شهرستان بیان کرد : مردم محور برنامه‌ها باشد، چرا که پیروزی انقلاب، حرکت مردمی بود، تداوم انقلاب و پیشرفت‌های آن هم به واسطه حضور همیشگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب تحقق پیدا کرد.
وی با بیان اینکه تمام اقدامات دشمن در این 40 سال با حضور انقلابی مردم در صحنه های مختلف خنثی شد، اظهار کرد: به لطف الهی ، دشمن کاری نتوانست انجام دهد.
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه انقلاب با نثار خون شهدا و دفاع همه جانبه مردم و پیروی از امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، یادآور شد: باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را حفظ و از آنها پاسداری کرد.
وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ ریزی مناسب زمینه حضور مردم را در برنامه‌های دهه فجر فراهم کرد و با این اقدام، امکان آشنایی هرچه بیشتر جوانان با ارزش های انقلاب فراهم خواهد شد.
اقبال با بیان اینکه دهه فجر بزرگترین جشن نظام اسلامی است که باید محور وفاق ملی نیز باشد، ادامه داد: پیروزی انقلاب سر آغاز حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه و نشان اسلامیت و جمهوریت نظام است به همین دلیل تمامی دستگاه‌ها و ادارات ضمن همکاری با ستاد دهه فجر، برنامه های کمیته های 16گانه را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنند.
در این نشست حسین زینلی بهابادی به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان معرفی شد.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 210 کیلومتری از یزد مرکز این استان قرار دارد.
9877/ 2047/ خبرنگار حمید رضا اخوان بهابادی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.