سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: حماسه 9 دی نور بصیرت الهی در دل های امت ولایتمدار ایران اسلامی بود.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی محمود پوریوسف امروز در کنگره ملی "مصطفی شهید" که با حضور پرشور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد گفت: 9 دی روز تاریخ ساز در برگ زرین انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات مردم ایران به حساب می آید.
پوریوسف تصریح کرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین انها بایستد در برابر تمام دنیای آنان می ایستند.
وی خاطرنشان کرد: این روز باعث آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورایی حسینی است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد که مردم ایران به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند و 9 دی روز تجلی این حماسه عظیم است.
وی بیان کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
پوریوسف با اشاره به بیانات دکتر ولایتی تصریح کرد: اختلاف عقیده سیاسی نباید موجب شود که انسان منافع ملی و دینی خود را فدای اغراض شخصی کند تا جایی که بیگانگان برای این اشخاص کف بزنند و آن ها را تحسین کنند و از اقداماتشان استقبال کنند.
وی اظهار کرد: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی موضع خود را نسبت به فتنه و فتنه گران به صراحت اعلام می داریم که هرگونه فتنه انگیزی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست بوده و فتنه گران هیچ جایگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.