به گزارش ایرنا نصرت الله لطفی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی عرصه مراسم و مناسبت های استان در دفتر امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شعار بزرگداشت مراسم 9دی امسال 'تجلی دست قدرت الهی، شکست فتنه آمریکایی' است، اظهار کرد: 9دی روز بصیرت و میثاق ولایت و امت است.
وی اضافه کرد: نظامی در دنیا شکست ناپذیر بوده که متکی به مردم باشد و انقلاب اسلامی به بدلیل حضور مردم در صحنه قوی تر از گذشته در مقابل استکبار ایستاده است.
به گفته وی سیاه نمایی های دشمن با حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن نقش بر آب می شود و خلق راهپیمایی 9دی درهم پیچیدن نسخه فتنه آمریکایی 88 بود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: نظام اسلامی مصمم است سال 97 را به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب پاس بدارد.
لطفی با اشاره به اینکه 85درصد جمعیت کشور در سنینی هستند که در دوران انقلاب یا کودک بوده و یا بدنیا نیامده بودند افزود: اکنون 50درصد جمعیت کشور زیر 30سال سن دارند و این بدین معنی می باشد که دوران انقلاب را لمس نکرده اند.
وی عنوان کرد: در سال 97 آثار و برکات نظام اسلامی به خوبی تببین می شود.
لطفی بیان کرد: از فرصت باید استفاده کنیم که در نظام دینی کمترین فسادی رخ ندهد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید عزم خود را برای تببین نظام اسلامی جزم کنیم چراکه در شورای هماهنگی تبلیغات جناحی وجود نداشته و همه پیرو ولایت فقیه هستیم.
وی در پایان بیان کرد: در سال 97 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای معرفی آثار و برکات نظام اسلامی از اکنون باید آماده شویم.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.