در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، متن کامل این بیانیه که به خبرگزاری جمهوری اسلامی ارسال شده است ، به شرح زیر است:
شکستن ابهت و احترام بزرگان کشور به ویژه تمسخر راُی مردم در انتخابات اخیر و توهین به رئیس جمهور ملت، در حالی که دشمنان در پی آرایش نظامی علیه کشورند؛ در راستای اهداف صهیونیسم است.
صهیونیسمی که در رسانه های خود توهین به دکتر روحانی را نقطه عطفی برای از رنگ و رو رفتن آرمان های امام راحل در ستیز با اسرائیل، این غدّه سرطانی می داند.
شایسته نیست عده معدودی که هنوز نتوانسته اند با نتیجه انتخابات کنار بیایند با پا گذاشتن به همه اهداف روز قدس به توهین علیه مردم و انتخاب شان بپردازند.
بی شک دین اسلام و سیره امامان این عده و کارشان را تاُیید نمی کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری اگر این افراد حزب اللهی هستند لازم است به طریق الهی باز گردند.
طریقی که توهین و نسبت ناروا را حتی به دشمن ناپسند می داند.
' شعبان بی مخ ها از بین نرفته اند بلکه از نسلی به نسل دیگه منتقل شده اند. '
برای شعبان ها، منافع کشور و توسعه اش معنی ندارد.
در روزی که همه آمده بودند تا پس از حمله تروریستی داعش و پاسخ کوبنده سپاه به مواضع آنان در دیر الزور سوریه یک بار دیگر یک پارچگی و انسجام خودشان را در برابر تهدیدات استکبار و صهیونیسم بین الملل نشان دهند و آزادی قدس شریف را فریاد بزنند این اقلیت بی بصیرت و عصبانی به رئیس جمهور منتخب ملت توهین کردند و متاسفانه این حرکت سبب شادی دشمنان اسلام و فلسطین شد .
حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی خواستار برخورد قانونی با مسببان این بد اخلاقی و توهین به دکتر روحانی توسط دستگاه محترم قضایی است.
امید آنکه در سایه همدلی و وفاق مسوولان ارشد نظام مردم نیز با خیالی آسوده مثل همیشه با توانی بیشتر حامی سیاست های نظام مقدس جمهوری به ویژه در قبال توطئه های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم باشند.
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ، شاخه خراسان شمالی
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.