به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با قدردانی از حماسه با شکوه و پرشور ملت فهیم ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، افزود: تلاش مجموعه عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری سالم این رویداد مهم سیاسی کشور در شهرستان قصرشیرین قابل ستایش است.
وی اظهارکرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور ملت دین دار در انتخابات از نشانه های آشکار مردم سالاری دینی است.
وی اضافه کرد: امروز روز وفاق، اتحاد و همدلی است و رییس جمهوری منتخب خدمتگزار تمام ملت ایران است.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ، باید از حضور جوانان که سرمایه ارزشمند ملت هستند ، در عرصه مدیریت کشور بیشتر استفاده شود.
حجت الاسلام ملکی، با بیان این که دولت باید در به کارگیری جوانان فعال، خلاق و پویا در عرصه مدیریت کشور استفاده کند، بیان کرد: دولت باید تلاش کند در تحقق اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن فقر از جامعه گام های اساسی بردارد زیرا انقلاب ما، انقلاب مستضعفان است.
وی ادامه داد: همچنین دولت باید در مقابله با مفسدان اقتصادی و کسانی که در حیات خلوت به بیت المال مسلمانان تعرض می کنند، اهتمام بیشتری داشته باشد و دست آن ها را از این بیت المال قطع کند.
امام جمعه قصرشیرین با تاکید بر این که عزت ملی در عرصه ارتباطات بین المللی باید حفظ شود، خواستار عمل به وعده های انتخاباتی برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال، تولید و بهبود وضعیت اشتغال از سوی رییس جمهوری منتخب شد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.