به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ایوب رنجبری عصر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی روز قدس در ماکو افزود: روز قدس همواره نماد وحدت مسلمانان بوده و مردم فهیم ایران اسلامی در این روز با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه شهرستان ماکو امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود امید ظالمان را به یاس تبدیل کرده و مرهمی بر دل مظلومان جهان خواهند شد.
وی رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: همه مسلمانان جهان وظیفه دارند در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان علیه دشمنان دین و اسلام است برای احیای اسلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضوری گسترده و پرشور داشته باشند.
امام جمعه ماکو اقدامات تروریستی اخیر تکفیری ها علیه مسلمانان را توطئه صهیونیسم، وهابیت و آمریکا خواند و گفت: به حول و قوه الهی، سپاه اسلام با حمله موشکی درس عبرتی به دشمنان دادند و سیلی محکمی بر گوش متجاوزان زدند.
در ادامه این جلسه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ماکو مشخص شد.
این مراسم روز جمعه دوم تیرماه از ساعت 12 از مقابل بانک انصار آغاز و به مسجد جامع ماکو و میعادگاه نماز جمعه این شهر منتهی می شود.
7132/2093**خبرنگار: حمید قاسمی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.