خسرو ساکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند : این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.
وی ترویج افکار و اندیشه های امام راحل را در بین دانش آموزان ضروری دانست و یاد آورشد: راه و اهداف امام خمینی(ره) را باید سرمشق خود قرار دهیم.
وی بیان کرد: بیست و هشت سال ازعروج ملکوتی پیشوای مسلمین جهان و رهبرآزادگان، مقتدای شیعیان و امید مستضعفان می گذرد اما یاد آن ابر مرد تاریخ همچنان در یاد و خاطر مردم دنیا زنده است .
وی تصریح کرد: فقدان رهبری که با هدایت های امام گونه‌اش با توکل بر نیروی لایزال الهی و به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی برای تمامی مسلمانان جهان و آزادیخواهان در سراسر گیتی مبدل ساخت.
وی اضافه کرد: اگرچه نبود آن حضرت برای دوستداران آن مرد بزرگ بسیار سخت است، اما انقلاب اسلامی ایران به عنوان یادگار آن امام عظیم الشأن چونان خورشیدی در جهان نورافشانی می‌کند و امروز در سراسر عالم چشم همه آزادی خواهان و استکبارستیزان به انقلاب اسلامی ایران است.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: در این میان ملت ایران به عنوان ادامه دهندگان راه حضرت روح الله و وارث خون‌های پاک هزاران شهید گلگون کفن که برای اعتلای کلمه اسلام و حفظ ایران اسلامی سر بر آستان حضرت دوست سپردند، وظیفه‌ای بس سترگ بر دوش داریم.
ساکی گفت: امید آنکه همواره درمسیر روشن انقلاب گام برداریم و در آرزوی روزی بسر می بریم که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب اصلیش حضرت امام عصر(ارواحنا له الفدا) سپرده شود.
وی یاد آور شد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان البررزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن از عموم ملت عزیز و قدرشناس ایران دعوت می‌نماید تا با حضورپر شور در مراسم سالگرد عروج ملکوتی پیرجماران، بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) داشته باشند.
وی تاکید کرد: در بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل (ره) فرهنگیان و دانش آموزان البرزی ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنند.
استان البرز 440 هزار و دانش آموز و 45 هزار معلم دارد.
2819/1535خبرنگار:مهین مالمیر**انتشاره دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.