جعفر مقیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما واحد کرج به نام های شکیلا شعبانی، رعنا شعبانی، کتایون ربانی، آیلین جعفری‌زاده، رومینا برخورداری، ستایش شریفی، ملیسا خلج، مهدیس ابوالحسنی، پانیذ میرهادی و درسا مرادی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما واحد کرج توانستند دیپلم افتخار این دوره از مسابقات بین‌المللی ریاضیات کانگرو سال 96 ایران را به خود اختصاص دهند.
وی بیان کرد: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی ریاضیات کانگروه برای پایه‌های پنجم و ششم دوره ابتدایی برگزار شد.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات بین المللی ریاضیات ، همزمان در 70 کشور جهان برگزار شد که پس از ارزیابی ، نتایج آن به کشورهای شرکت کننده اعلام شد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان شد: این مسابقات یکی از بزرگترین برنامه‌های ترویج ریاضیات در دنیاست که با هدف ارتقای درک ریاضی دانش‌آموزان ، رشد و توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت‌های هوشمندانه ریاضی برگزار می شود.
مقیمی تصریح کرد: افتخار آفرینی دانش آموزان البرزی در مسابقات جهانی ریاضی قابل تحسین است زیرا بار دیگر توانمندی و استعداد آینده سازان ایران اسلامی را در جهان به تصویر کشید.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.