فرماندار شهرستان آستارا روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات به صورت پرشور شرکت کرده اند و بار دیگر حماسه عظیمی در تاریخ آستارا ثبت می کنند.
یونس رنجکش افزود: ملت ایران با استقبال گسترده خود بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.
وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این انتخابات اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
مسئولان آستارا از شعبه اخذ رای مسجد جامع روستای بیجاربین این شهرستان نیز بازدید کرده و از حضور پر شور مردم و تلاش های عوامل اجرایی قدردانی کردند.
94 شعبه اخذ رای در شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح آماده اخذ رای مردم است و از این تعداد 34 شعبه در شهر آستارا، 10شعبه در شهر لوندویل ، 35 شعبه در بخش مرکزی و 15 شعبه در بخش لوندویل این شهرستان فعال است.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستارا 58 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.