به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله عزیزی در آیین سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم روزه دار گیلانغرب با اشاره به اقدام چند روز گذشته گروه تروریستی و تفکیری داعش در مجلس شورای اسلام و حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ترقه بازی های دشمنان با شلیک موشک به مقر گروه های ترویستی و تکفیری داعش، پاسخ محکم و دندان شکنی به سران استکبار داد.
وی اظهارداشت: شلیک موشک توسط نیروهای سپاه به مقر داعش حاوی این پیام برای نوکران صهیونیست و استکبار بود که با این ترقه بازی ها نمی توانند خدشه ای به اقتدار ایران اسلامی وارد کنند.
وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور در عرصه های مختلف انقلاب، همواره ثابت کرده اند که پشتیبان قوی برای نظام اسلامی اند و گوش به فرمان رهبری هستند.
وی، رویکرد اصلی نظام اسلامی را دفاع از مظلومان و آزادیخواهان جهان عنوان کرد و ادامه داد: مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، علاوه بر حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست و سران استکبار اعلام کردند.
مشاور استاندار کرمانشاه در امور ارتباطات مردمی اظهارکرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط حضرت امام یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه بود.
حجت الاسلام عزیزی گفت: پیام مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دین خدا ، پیروزی است و بی شک ملت مظلوم فلسطین در سایه گذشت و ایثار به این خواسته به حق خود دست خواهند یافت.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.