به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: هرکس در این دوره از انتخابات رای آورد انتخاب مردم است و افرادی که رای نیاوردند باید به افراد برنده تبریک بگویند و این امر با شفافیت و نجابت انجام شود.
وی با بیان اینکه ملت پیروز انتخابات است نه اشخاص افزود: درگیری و جنجال بعد از انتخابات دور از فرهنگ اسلامیان است، مبادا کسی آرامش را بر هم بزند.
وی با بیان اینکه امروز روز آزمون سیاسی و دینی است افزود: تقوای امروز تقوای سیاسی است، دست اندرکاران انتخابات تمام مراحل این مهم را با تقوا و رعایت قانون همراه کنند و نباید حتی یک رای نیز از رده خارج شود.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: در تمامی انتخابات کشور تاکنون امنیت بوده و امروز هم این امنیت برقرار است و این رویه بعد از انتخابات هم ادامه خواهد یافت.
یعقوبی با بیان اینکه مردم تاکنون امتحان های خود ا در صحنه های مختلف پس داده اند افزود: مردم هوشیار هستند و می فهمند که چه کار می کنند و خود سرنوشت کشور را تعیین خواهند کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات امری تشریفاتی نیست افزود: همه باید به تکلیف خود عمل کنیم و در این عرصه مهم و حساس حضور یابیم.
امام جمعه بجنورد اشاره ای به دوران انقلاب، جنگ و سازندگی کرد و افزود: همه مردم خود در این حوزه ها حضور داشتند و هم اکنون نیز با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر اتحاد خود را به دشمنان و منافقان نشان خواهند داد.
یعقوبی به ناامنی سایر کشورها در منطقه اشاره کرد و افزود: در جمهوری اسلامی امنیت و نظم برقرار است و باید بعد از پایان رای هم این امنیت به چشم بخورد.
وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی همه در خصوص وضعیت فقرا صحبت می کنند افزود: این امر مبارکی است اما امیدوار هستیم که در این خصوص حرف می شود عمل نیز بشود.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.