به گزارش ایرنا، فریدون همتی ظهر شنبه در جریان پنجمین سفر خود به آوج و در بازدید از مناطق روستایی این شهرستان،افزود: امیدواریم انتخابات در یک فضای رقابتی سالم به انجام برسد و شاهد حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.
استاندار قزوین در ادامه گفت: بارها تاکید کرده ایم حتی اگر یک ساعت از خدمت ما به مردم شریف باقی مانده باشد از حضور در جمع آنها و ارائه خدمت غافل نخواهیم شد.
همتی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته را وظیفه اصلی و ذاتی خود می دانیم و ایجاد حواشی علیه دولت از سوی برخی، ما را از ادامه مسیر خدمت متوقف نمی کند.
استاندار قزوین در جریان سفر خود به شهرستان آوج پس از دیدار و گفت و گو با امام جمعه آبگرم از روستاهای اردلان،دشتک،شاخدار،محمودآباد،لک و حصار بازدید کرد و در خصوص تسریع در بهسازی راه های این روستاها دستور داد.
اهالی برخی روستاهایی که استاندار قزوین امروز به آنها سفر کرد، عنوان داشتند برای اولین بار است که عالی ترین مقام اجرایی استان برای چندین بار شخصا در این مناطق حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و نیازها و خواسته های روستائیان قرار می گیرد.
استاندار قزوین در جریان سفر به شهرستان آوج همچنین از 2 طرح آبیاری نوین در اراضی کشاورزی روستاهای دشتک و لک که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین اجرا شده اند، بازدید کرد.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.