به گزارش ایرنا، این اداره کل صبح شنبه اعلام کرد که داشتن زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی این استان بویژه گردنه های اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه ضروری است.
براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم اکنون تردد خودروها در محورهای کوهستانی این استان علیرغم وجود مه غلیظ روان است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی هم جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: تردد کشنده ها و کامیون در محورهای بجنورد -آشخانه و بجنورد –اسفراین به دلیل بارش برف و اختلال در تردد جاده ای تا اطلاع بعدی ممنوع است.
سرهنگ علیرضا حسین زاده افزود: ممنوعیت تردد کشنده ها و کامیون تا برطرف شدن اختلال در تردد به علت بارش برف در محور بجنورد -اسفراین و کاهش حجم ترافیک سنگین محور بجنورد-جنگل گلستان ادامه دارد.
بارش برف و باران از سحرگاه جمعه بیشتر مناطق استان خراسان شمالی را در بر گرفته بود که این بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف بود.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای امروز شنبه جوی نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران پیش بینی کرده که از اواخر امروز از میزان بارش ها کاسته خواهد شد.
خراسان شمالی بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر راه ارتباطی برون شهری و روستایی دارد که از این میزان 300 کیلومتر در حدفاصل جنگل گلستان تا فاروج واقع شده است.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.