سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با توجه به ترافیک نیمه سنگین در محورهایی که منتهی به جنگل گلستان است و دوطرفه بودن جاده توصیه می شود که رانندگان از سبقت غیر مجاز ،انحراف به چپ در محورهای استان و به ویژه در محورهای مذکور خوداری کنند و با حوصله رانندگی کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود .
وی با بیان اینکه وضعیت جوی جاده های استان هم اکنون تمام ابری است و احتمال بارش مجدد باران در محورهای استان خراسان شمالی وجود دارد افزود: حفظ رعایت فاصله طولی و سرعت مطمعنه برای تردد در محورهای استان ضروری است .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون به جز محورهای بجنورد-آشخانه ، آشخانه -چمن بید و چمن بید به جنگل گلستان که داری ترافیک نیمه سنگین است، تردد در سایر راه های ارتباطی استان عادی و روان است .
محمد مشتری افزود: هم اکنون بارش باران در جاده ها استان قطع شده و مه گرفتی نیز تا حدودی کاهش یافته است اما با توجه به وضعیت تمام ابری جاده های استان امکان بارش مجدد باران و لغزندگی سطح جاده ها ی استان وجود دارد و رانندگان برای تردد در محورهای استان حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی نیز توصیه کرد: رانندگان از تردد غیر ضروری درشب در محورهای کوهستانی استان خودداری کنند .
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نیز برای امروز چهارشنبه در خراسان شمالی بارش باران همراه بارگبارو رعد برق و آبگرفتگی معابر و لغزندگی سطح جاده ها نیز پیش بینی کرده بود .
این اداره کل، کاهش 14درجه ای دما تا اوایل هفته آینده را از پیامدهای سامانه بارشی استان خراسان شمالی تا اوایل هفته آینده ذکر کرده است .
به گزارش ایرنا در تعطیلات نوروز 96، 260نیروی پلیس تردد خودروها را در محورهای خراسان شمالی رصد می کنند.
استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع شده است که سالانه شاهد تردد خیل عظیمی از مسافران نوروزی از این مسیر است.
1744/7189خبرنگار : بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.