به گزارش ایرنا، محمد مشتری دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: 19 راهدارخانه شامل 15 راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این استان آماده شده اند.
وی افزود: در طرح نوروزی 96، 209 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به کار گرفته می شود و 250 نفر از عوامل راهداری در آن مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه عوامل راهداری برای تامین ایمنی ترددهای جاده ای، مستقر می شوند اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای طرح ها مختلف همچون لکه گیری سطح جاده ها، اجرای روکش آسفالت و یا شست و شوی تابلو و علائم در جاده ها، ایمنی تردد در محورهای استان را ارتقا دهیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراساان شمالی گفت: در این استان 96 نقطه پرتصادف شناسایی شده که 51 نقطه آن در محورهای اصلی و شریانی است که اکنون آرام سازی و آشکارسازی این نقاط انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: آشکارسازی نقاط پرتصادف در 28 نقطه از محورهای فرعی و 17 نقطه در محورهای روستایی در حال پیگیری است.
مشتری اظهار کرد: اخیرا چهار دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده ای در محورهای استان نصب شده و شمار این دوربین ها به 12 دستگاه رسیده است.
وی افزود: نصب این دوربین ها در مسیر بجنورد- جنگل گلستان در اولویت بعدی است که جانمایی ها در این زمینه انجام شده و با تکیمل پروژه چهار خطه کردن این مسیر، انجام می شود.
طول راه های اصلی و پر تردد در خراسان شمالی 637 کیلومتر است.
استان خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که هر ساله در تعطیلات نوروز خیل عظیمی از زائران و گردشگران از این استان تردد می کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.