حسن نادری پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 96، میزان درآمد این استان 308 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
وی افزود: میزان درآمد پیش بینی شده در سال 95 برای این استان 314 میلیارد تومان بوده است که البته این رقم محقق نشد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی استان در سال 95 با 21.2 درصد رشد در مقایسه با سال ماقبل، به 136.5 میلیارد تومان رسیده بود که این رقم در لایحه بودجه 96به 156 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.
نادری اظهار داشت: اعتبارات هزینه ای خراسان شمالی در قانون بودجه سال 95 نیز 133 میلیارد تومان بوده که این رقم در لایحه بودجه سال 96 با 25.5 درصد افزایش، 167 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه رشد اعتبارات هزینه ای در کشور 25 درصد است گفت: اعتبارات هزینه ای خراسان شمالی بدون احتساب حوزه راهداری است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی به واگذاری طرح های ناتمام به بخش خصوصی اظهار داشت: از 34 پروژه ناتمام قابل واگذاری به بخش خصوصی تنها یک پروژه به نتیجه رسیده و 10 پروژه نیز به فراخوان رفته است و مابقی هنوز به بخش خصوصی واگذار نشده است.
وی از دستگاه های اجرایی خواست تا در تعریف پروژه ها، اسناد بالادستی به ویژه برنامه ششم توسعه را در نظر داشته باشند.
نادری گفت: ازابتدای امسال تا کنون 564 میلیارد تومان اعتبار از دریف های استانی، رهبری، تخلف ها و جرائم راهنمایی و رانندگی و سایر ردیف ها به استان ابلاغ شده است که از این رقم 142 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
وی تصریح کرد: 114 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته مربوط به اسناد خزانه اسلامی است.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور 940 هزار نفر جمعیت دارد.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.