مجید الهی راد در آیین زنگ جشن نیکوکاری که چهارشنبه شب به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: امسال به علت گسترش بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این جشن به‌صورت مجازی آغاز شد.

وی گفت: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در طرح عیدانه با شماره‌گیری آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷# و در مرحله بعد واردکردن کد استان (۰۵۸) و یا شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و ثبت عدد ۴ و سپس واردکردن کد استان (۰۵۸) در این کار خیر مشارکت کنند.

الهی راد ادامه داد: خیران همچنین می‌توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا با مراجعه به سایت امداد (emdad.ir) و ثبت خراسان شمالی در این کار خیر مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه این جشن به مدت یک هفته ادامه دارد، بیان کرد: امیدواریم مردم سخاوتمند استان همچون سال‌های گذشته در این جشن مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی پیش بینی کرد که پنج میلیارد تومان کمک در جشن نیکوکاری امسال جمع‌آوری شود.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند. بخش عمده ای از جمعیت شهرهای این استان حاشیه نشین هستند که به عنوان نمونه از جمعیت ۲۲۰ هزار نفری بجنورد یک سوم آن در حاشیه زندگی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.