عزیز سهندی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آذربایجان‌غربی ۲۲ پایگاه جشن نیکوکاری از جمله ۲ پایگاه در ارومیه شامل سه راهی «عطایی» و فلکه «بهداری»  برپا شده ولی پایه‌ریزی اصلی دریافت هدایای مردمی در جشن امسال، سامانه‌های تلفن همراه است.

وی اضافه کرد: سامانه #۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری فعال بوده و شهروندان می‌توانند از این طریق به راحتی کمک خود را به جشن نیکوکاری واریز کنند.

وی اظهار کرد: این سامانه در قالب سیستم پرداخت الکترونیکی راه‌اندازی شده و علاوه بر پرداخت برای مشارکت در جشن نیکوکاری، ابزار مهمی برای کمک به نیازمندان در همه حوزه‌هاست. شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۴۴*۱*۸۸۷۷* در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.   

وی بیان کرد: به این منظور شهروندان می‌توانند با شماره گیری #۰۴۴*۱*۸۸۷۷* در این امر خیر  برای کمک به نیازمندان در آذربایجان‌غربی مشارکت داشته‌باشند که سقف کمک در نظر گرفته‌شده برای این امر ۲ میلیون ریال تعیین شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی افزود: مردم نیکوکار استان همچنین می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری از طریق واریز مبلغ خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ در این امر خیر شرکت کنند.

سهندی ادامه داد: همچنین نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری است.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

امسال چهل و یکمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.