عزیز سهندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این پایگاه‌ها، ۲ هزار مورد مدرسه، ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۲۰ پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه، ۲۱ پایگاه در میدان‌های اصلی شهرستان‌ها و ۲۲ پایگاه در دفاتر کمیته امداد فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات جشن نیکوکاری در آذربایجان‌غربی از اول اسفند آغاز می‌شود، اضافه کرد: این جشن به طور رسمی با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشن در روز چهارشنبه در مراکز آموزشی، پنج‌شنبه در پایگاه‌های نیکوکاری و جمعه در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: مردم استان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها اهدا کنند تا این هدایا در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

سهندی با اشاره به جمع‌آوری ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری سال گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم شاهد رشد ۶۰ درصدی در هدایای این جشن در استان باشیم.

وی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری از طریق واریز مبلغ خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری است.

به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

امسال چهل و یکمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.