فرماندار بندرخمیر گفت: ساخت وتکمیل پروژه ۷۵ واحدی شهرک جیحون یکی از اولویت های مردم روستای جیحون است.
میرهاشم خواستار شامگاه شنبه به همراه مدیرکل کمیته امداد هرمزگان دربازدید از شهرک جیحون خمیر افزود: درحال حاضر بخشی از کار انجام شده و باتوجه به همت مسوولان و مشارکت مردم، امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری کامل برسد.
وی بیان داشت: بنا به تاکید استاندار هرمزگان در شورای برنامه‌ریزی استان درخصوص راه اندازی شهرک جیحون، این پروژه با همت بنیادمسکن و همکاری کمیته امداد درحال انجام است.
فرماندار خمیر اظهارداشت: بازدید از مناطق محروم شهرستان یکی از اولویت‌های کاری فرمانداری است و به طور متوسط در هرماه این بازدیدها از مناطق مختلف شهرستان انجام می شود.
 
 ۳۷ واحد شهرک جیحون مربوط به مددجویان کمیته امداد است
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت:۳۷ واحد از این مجموعه ۷۵ واحدی  شهرک جیحون خمیر مربوط به مددجویان این نهاد است.
علی الهیاری در این بازدید افزود: درمرحله نخست ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برای ساخت ۳۷ واحد شهرک جیحون به شهرستان خمیر اختصاص یافته و امیدواریم با مشارکت خیران و سایر دستگاه ها بتوانیم زودتر این واحدها را آماده تحویل کنیم.
وی ادامه داد: منطقه جیحون یکی از مناطق ویژه و محروم شهرستان خمیر است وباتوجه به وضعیت نامناسب مسکن خانواده ها در این منطقه، کمیته امداد نیز در کنار بنیاد مسکن انقلاب به عنوان یک تکلیف، در تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام مشارکت نموده است.
 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: با همتی که در مردم و مسوولان وجود دارد امیدواریم بتوانیم مسکن فقیران و نیازمندان را به نحو مناسب ساماندهی کنیم.
الهیاری با بیان اینکه مسکن یک کالای گران قیمت و ضروری خانواده ها است،اظهارداشت: کمیته امداد در چهار سال اخیر درچهار هزار و۲۰۰ واحد مسکن روستایی در  هرمزگان مشارکت داشته است.
جیجون روستایی در دهستان کهورستان بخش مرکزی بندرخمیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.