پیمان ترکمانه شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز تبادل اطلاعات میان کمیته امداد همدان و موسسه های خیریه وجود ندارد و هر خیریه ای کار خود را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه خیر، احسان و کمک به نیازمندان بانک اطلاعاتی کمک به نیازمندان ایجاد شود ادامه داد: همه فعالان باید با کمیته امداد تعامل داشته باشند تا روزی فرا رسد که استان همدان گدا نداشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص عملکرد سال 96 این نهاد گفت: یک هزارو 30 میلیارد ریال مستمری و پنج هزار و 317 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 110 میلیارد ریال به مددجویان استان پرداخت شده است.
ترکمانه اظهار کرد: همچنین 510 میلیارد ریال برای اشتغال و 90 میلیارد ریال برای کمک هزینه درمان مددجویان در سال گذشته پرداخت شد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته برای بهسازی و مقاوم سازی 372 واحد مسکن روستایی مددجویی 31 میلیارد ریال، برای کمک به احداث مسکن شهری 33 میلیارد ریال و برای تعمیر و بازسازی 2 هزار و 900 مورد مسکن مددجویی معادل 39 میلیارد ریال هزینه شد.
وی گفت: در حوزه فرهنگی و اردوهای دانش آموزی نیز 15 میلیارد ریال هزینه شد و در تابستان امسال دانش آموزان هشت استان، مهمان همدان هستند و از فضای اردوگاه کمیته امداد همدان استفاده می کنند.
ترکمانه بیان کرد: افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد و افتتاح بازارچه رمضان در پیاده رو مقابل ساختمان جدید این اداره کل نیز به زودی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: تلاش می شود با کمک خانه مطبوعات، دوره مددکاری برای خبرنگاران برگزار شود تا نوع رصد نیازمندان و سوژه های خبری راهگشا باشد.
گفتنی است؛حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد استان همدان خدمت می گیرند.
1181/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.