به گزارش ایرنا یکشنبه عباس اهرابی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از این تعداد 16 پایگاه ثابت، هشت پایگاه سیار است و همچنین اینکه 56 مسجد، 626 مدرسه ، 59 مرکز نیکوکاری و 37 پایگاه روستایی و بسیج نیز در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.
وی ادامه داد: 140 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری نیز در مدارس سطح استان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی همچنین گفت: پیش بینی می شود که در جشن نیکوکاری امسال که در روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم اسفندماه جاری به مدت سه روز برگزار می شود، مردم استان حدود 40 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کنند.
وی در بخش دیگر سخنانش اظهارکرد: از سال 90 تاکنون 18 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد در استان خودکفا شدند و اکنون 6 هزار و 300 دانش آموز و یک هزار دانشجو و طلبه از خدمات این نهاد برخوردار هستند.
اهرابی همچنین با بیان اینکه اکنون 14 هزار و 500 نفر از مددجویان خراسان شمالی بیمه خدمات درمانی هستند گفت: 109 بیمار خاص و 817 بیمار صعب العلاج زیر پوشش کمیته امداد، از خدمات این نهاد در استان بهره مند هستند.
اهرابی خاطرنشان کرد: از سال 90 تاکنون 100 هزار سری جهیزیه نیز به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد اعطا شده است و اکنون پشت نوبت جهیزیه در استان نداریم.
اکنون 30 هزار خانواده محروم با جمعیت 54 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.