به گزارش خبرنگار مهر، محمدرسول شیخی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران و معاونین کمیته امداد کردستان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: حضور مددجویان در کمیته امداد امام‌ (ره) به پنج درصد کاهش یافته است و بیشتر کارها از طریق تلفن و اینترنت انجام می‌شود.

وی افزود: اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال به منظور تهیه اقلام بهداشتی به کمیته امداد کردستان اختصاص یافته که با اولویت خانواده‌هایی که بیماران صعب‌العلاج و بیماران دیگر تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ادامه داد: ۴۶ هزار و ۱۷۷ خانوار با جمعیت ۸۳ هزار و ۱۱۸ نفر جمعیت مستمری بگیران عادی را تشکیل می‌دهد.

شیخی زاده یادآور شد: با لحاظ جمعیت دیگر مستمری بگیران در مجموع ۶۹ هزار و ۳۱۰ خانوار با جمعیت ۱۳۸ هزار و ۲۷۳ نفر مورد حمایت کمیته امداد امام راحل در کردستان قرار دارند.

وی بیان کرد: ۱۳ واحد شهری و ۷۷ واحد روستایی توسط کمیته امداد در کردستان تحویل مددجویان شده و با کمک سپاه بیت‌المقدس هم ۳۴۰ واحد مسکونی ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با تاکید بر اینکه سلامت مردم از هر چیزی برای ما مهمتر است، گفت: برنامه‌های نمادین جشن نیکوکاری امسال برگزار نمی‌شود و مردم می‌توانند از طریق الکترونیکی کمک‌های خود را ارسال کنند و در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.