عزیز سهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۲۸۲ مددجو را بیماران خاص و ۴۰۶ مددجو را نیز بیماران صعب‌العلاج تشکیل می‌دهند که از حمایت های درمانی این نهاد برخوردارند. 

وی با بیان اینکه خدمات متنوعی در حوزه درمان به مددجویان بیمار تحت پوشش ارائه می‌شود، اظهار داشت: امسال برای این بیماران خاص و صعب العلاج در مجموع ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه درمان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان غربی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان بیمار با بیش از ۴۵۰ مرکز پزشکی، داروخانه، کلینیک و پاراکلینیک قرارداد درمانی دارد.

وی ادامه داد: مردم استان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری *۷۷۸۸# و شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و همچنین مراجعه به آدرس اینترنتی www.emdad.ir برای کمک به  بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون ۵۴ هزار نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در استان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

سهندی با بیان اینکه کمیته امداد برای رفاه بیماران تحت پوشش اهمیت ویژه‌ای قائل است، افزود: در حال حاضر تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد بیمه و دارای کارت درمان هستند.

بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این نهاد از سال ۱۳۵۷ خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد.

۸۱۳۷/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.