عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 35 پایگاه در مراکز نیکوکاری 17 شهرستان آذربایجان غربی و 22 پایگاه نیز در اداره های کمیته امداد سراسر این استان فعال است.
وی با اشاره به کمک 22 میلیارد ریالی عزاداران حسینی در طرح 'احسان حسینی' سال گذشته به نیازمندان در آذربایجان غربی اظهار کرد: انتظار داریم این رقم امسال با افزایش بیش از 35 درصدی به افزون بر 30 میلیارد ریال یابد.
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند در قالب طرح احسان حسینی، غذای گرم، سبد کالا و کمک های نقدی خود را به پایگاه های کمیته امداد تحویل دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: به همین منظور سامانه مبتنی بر تلفن همراه *8877*044# نیز برای دریافت کمک های مردم عزادار استان در قالب طرح احسان حسینی در نظر گرفته شده است تا شهروندان بتوانند با استفاده از کارت های بانکی و ورود رمز دوم خود، مبالغ مورد نظر را به نیازمندان اعطا کنند.
سهندی گفت: طرح احسان حسینی در سال جاری تا پایان ماه صفر/28 آبان/ اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، 144 هزار نفر در قالب بیش از 60 هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 38 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.