امین رضا مرآتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی و قوی می‌تواند در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد و ناامیدی دشمنان را رقم بزند، اظهار داشت: دشمن امروز نه تنها علیه نظام فعالیت می‌کند بلکه پا بر روی حلقوم همه ملت ایران گذاشته است.

وی از مردم خواست تا پیش از فرا رسیدن شب در پای صندوق های رای حاضر شوند زیراکه هجوم مردم در شب هنگام موجب تاخیر در شمارش آرا می شود.

فرماندار شیروان با بیان اینکه باید انتخاب خوب و اصلح داشته باشیم گفت: تعهد، کارایی، روحیه جهادی، شجاعت، بصیرت، دشمن شناسی و درک درد مردم از جمله معیارهای اصلح بودن است که اگر به این معیارها توجه کنیم قطعا مجلس ولایی و انقلابی در تراز نظام اسلامی شکل می‌گیرد.

وی گفت: صندوق ها محل امن حضور مردم و مورد احترام است لذا حفظ بی طرفی و امانت داری از اولویت‌های مسئولان در این زمینه خواهد بود.

شهرستان شیروان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و اکنون هشت تن بر سر آن رقابت دارند.

در این شهرستان ۱۵۶ هزار نفری، ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که بر اساس اعلام فرمانداری شیروان ۱۴۰ شعبه، شامل ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار، برای جمع آوری آرای آنان پیش بینی شده است.

همچنین سه هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه سازماندهی شده اند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.