به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای سمنان ضمن تأکید بر لزوم تشویق عموم مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند و تمام شناسنامه‌های باید ممهور به مهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود، تصریح کرد: حضور عموم مردم در صندوق‌های رأی ضروری است و باید برای تشویق عموم مردم در این عرصه تلاش کرد.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به اینکه رأی ندادن یک امر خلاف شرع است، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید رقابت سالم را در اولویت نخست خود قرار دهند و از ایجاد تشنج در شهرها خودداری کنند.

شاهچراغی بابیان اینکه کاندیداها پس از برگزاری انتخابات باید رفاقت و همدلی را در دستور کار قرار دهند و برنامه‌های لازم را برای رفع مشکلات مردم ارائه دهند، تصریح کرد: ۴۱ ساله شدن انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان این نظام است که قصد دارند با عدم مشارکت مردم انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی در پایان با اشاره به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی اضافه کرد: شهید سلیمانی در این وصیت‌نامه خود عنوان کرده که نجات اسلام در رها نکردن خیمه ولایت است و بارها شدن ولایت قرآن و اسلام آسیب خواهد دید.

خطیب جمعه گرمسار بابیان اینکه وصیت‌نامه شهید سلیمانی سراسر حکمت است، بیان کرد: تداوم راه شهید سلیمانی یک وظیفه همگانی است که امروز باید برای راه آرمان‌های این شهید تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.