حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور گرم و پرشور مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: مردم بزرگ، مومن و انقلابی ایران به قوی بودن، سربلندی و عزت میهن پهناور اسلامی میاندیشند و هم‌اینک در جشن باشکوه ملی شرکت کرده‌اند.
وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند« انتخابات خنثی‌کننده بسیاری از نیت‌های شومی است که آمریکایی‌ها در ذهن دارند، صهیونیست‌ها در دل دارند علیه کشور؛ انتخابات این نیت‌های شوم را خنثی می‌کند».
امام جمعه خاش با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در صحنه انتخابات افزود: مردم در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به علت ازدحام جمعیت خودداری کنند.
وی ادامه داد: شکل‌گیری مجلسی قوی پشتوانه ارتقای قدرت ملی و نویدبخش رفع مشکلات اقتصادی مردم است.
حجت الاسلام دهقان گفت: تحقق راهبرد "ایران قوی" نیازمند "مجلسی قوی" و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی است.
حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان‌های خاش و میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورین زاهدان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.