حجت الاسلام سید علی حسینی‌پور در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته خمین افزود: تمام اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی گرامیداشت چهل و یکمین سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.
وی اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی دشمنان نظام را از برنامه ریزی برای کم رنگ کردن آرمان‌های انقلاب در بین این نسل نا امید می‌کند.
خطیب جمعه خمین با یادآوری همزمانی  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین سالروز شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.
وی در خصوص برگزاری انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری نیز اظهار داشت: مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که ویژگی‌های شهید مدرس را داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی‌پور ادامه داد: رای به نامزد اصلح سبب تشکیل مجلسی قوی و تصویب قوانین مناسب برای منافع نظام می‌شود.

وی با اشاره به ۱۹ بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) گفت: بسیاری از این افراد از جان خود برای دفاع از انقلاب گذشتند .
امام جمعه خمین با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین و روز تجلیل از مادران و همسران شهدا اظهار داشت: این زنان ایثارگر در دوران دفاع مقدس مشوق و همراه همسران و فرزندان خود برای حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بودند.
خمین در جنوب استان مرکزی است و نماز جمعه در شهرهای قورچی باشی و خمین این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.