حجت الاسلام سید مصطفی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دشمن امروز تمام هم و غمش  میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات است تا ببیند مردم در گام دوم انقلاب اسلامی  همانند ادوار گذشته حضوری پررنگ دارند یا نه ؟ بنابراین، این همایش ملی برای استکبار جهانی از زوایای مختلف بسیار مهم است .

وی اظهاردشت : دشمن صحنه انتخابات را فرصتی مغتنم می داند تا پی ببرد که چه میزان تحریم ها و تهدیدها روی انگیزه ، رغبت و مشارکت مردم از لحاظ کمی و کیفی اثر گذاشته است  .

حجت الاسلام محمدی ادامه داد : نکته مهم تر از نگاه دشمن این است تا بداند ملت همان گونه که به شکل خودش در آئین تشیع پیکر پاک سردار دل ها حضوری میلیونی داشتند آیا در انتخابات نیز چنین حماسه ای خلق خواهند کرد یا نه ؟ قطع یقین همین گونه است ملت به کوری چشم دشمن همان امتی هستند که از مکتب سردار شهید سلیمانی درس آزادگی ، اقتدار  و شجاعت آموخته اند و با حضور مثال زدنی بار دیگر  دشمنان را مایوس خواهند کرد.  

امام جمعه عباس آباد گفت : مورد دیگر آنکه موضوع  انتخابات برای جبهه مقاومت نیز بسیار مهم است درصورتی اگر پس از سردار سلیمانی این ملت بیش از گذشته در صحنه انتخابات حماسه آفرینی می کنند طبیعتا جبهه مقاومت نیز پرانگیزه تر و دلگرم تر خواهد شد و تاثیر مثبتی بر این جبهه دارد.

محمدی افزود : مساله ای که امروز در این دوره از انتخابات از نگاه رهبری فرزانه بسیار حائز اهمیت بوده ، شکل گیری و ترکیب مجلسی که در تراز انقلاب اسلامی باشد  و بنا به فرموده معظم له کشور و مجلس قوی زمانی شکل پیدا خواهد کرد که  انسان های انقلابی با مشارکت بالای مردم به خانه ملت راه پیدا کرده باشند .

وی اظهار داشت : امروز در میان نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی آنچه که باید به آن توجه کرد انتخاب افراد اصلح ، با ایمان ، پاکدست و انقلابی است ، مردم باید با هوشیاری با نگاهی واقع بینانانه به دور از وابستگی قومی و قبیله ای  به نامزدهایی رای دهند که دارای چنین شرائطی باشند به تعبیری نماینده واقعی ملت باشند.

امام جمعه عباس اباد ابراز امیداری کرد که به طور یقین با توجه به حضور سلایق مختلف در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن آنکه از نظر کمی و کیفی میزان مشارکت مردم نسبت به دوره های گذشته چشمگیر تر خواهد بود بلکه شاهد شکل گیری مجلسی خواهیم بود که در تراز انقلاب اسلامی با رای بالای مردم خواهیم بود.

رای گیری یازدهمین دوره انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح فردا /جمعه / ۲ اسفند ماه همزمان در سراسر کشور اغاز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.