به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری صبح امروز بعد از رأی دادن خود اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که شرکت در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود و تقویت نظام قطعاً یک واجب شرعی است.

وی افزود: در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، شرکت در انتخابات‌های مختلف همیشه تکلیف شرعی بوده است ولی با توجه شرایط خاص کشور و منطقه، شرکت در این انتخابات از همیشه واجب تر است.

آیت الله جزایری تاکید کرد: امروز ایران به عنوان یک کشور اسلامی در برابر اسکتبار جهانی با صلابت ایتساده است و بر ما است که با حضور خود در انتخابات این اقتدار و صلاتب را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. این استان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

در انتخابات امسال در خوزستان سه میلیون و ۵۶۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند. از این تعداد ۲۰۳ هزار نفر رأی اولی هستند. در انتخابات دوم اسفند سه هزار و ۱۴۱ شعبه اخذ رأی در استان مستقر هستند که از این تعداد ۸۹۰ سیار و مابقی شعب ثابت است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز دوم اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.