حبیب‌الله خجسته‌پور روز جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه شماره ۱۰۶ اخذ رای واقع در مسجد المهدی(عج) سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم این استان با حضور پررنگ خود از بین ۵۸ نفر نامزد نمایندگی در انتخابات مجلس یازدهم در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان نامزدهای اصلح را به منظور برآورد انتظارات در مجلس انتخاب کنند.

وی بیان کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت چهار نامزد اصلح را برای حوزه‌های انتخابیه استان سمنان برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: انتخابات در حقیقت یک مانور اجتماعی و سیاسی است که مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی اهمیت دارد.

وی، مشارکت ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را ثابت شده عنوان و تاکید کرد: امروز نیز مردم استان سمنان مانند دوره‌های گذشته در رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکتی پرشور دارند.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: براساس اعلام ستاد انتخابات چون دستگاه احراز هویت در شعبه های اخذ رای پیش‌بینی شده، استفاده از استامپ ضروری نیست.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان بین ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور، آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۶۶ درصد اعلام شد.

بیشترین مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مجلس ششم با ۷۶.۱ درصد و کمترین مشارکت در مجلس یکم با ۵۵.۵ درصد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.