مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان شامل اعضای کمیته همیاری و محرومیت‌زدایی هستند که در روستاها و مناطق دورافتاده و محروم استان خدمات لازم را به اهالی ارائه می دهند.

مجید الهی راد افزود: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده در این کاروان برای برطرف کردن موانع و مشکلات مردمی در مناطق محروم و همچنین حفظ وحدت، مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان کشور پیشبینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این کاروان خدمات متنوعی پزشکی و درمانی، فرهنگی، مشاوره، کاروان سلامت، پیک سیار امید و اکران فیلم به مردم ارائه می‌شود.

الهی راد یادآور شد: این کاروان در مناطق حصارچه شهرستان رازوجرگلان، شیرین سو و خرتوت مانه و سملقان و خرتوت خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم این مناطق ارائه می دهند.

وی منطقه گیفان را نخستین هدف کاروان انقلاب دانست و گفت: این کاروان در دومین روز دهه فجر در روستاهای این منطقه ساکن شد.

افتتاح ۴۷۶ طرح اشتغال و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در خراسان شمالی نیز از دیگر برنامه های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در قالب این کاروان دیدارهایی به‌منظور بررسی مشکلات و نیازهای خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد نیز انجام می‌شود.

بیش از ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.