حجت الاسلام محمود مولایی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شبکه‌های فرهنگی هم اکنون در بیش از ۱۴۰ روستا فعال بوده و کارگاه‌های آموزشی در زمینه های پیشگیری از اعتیاد، مهارت های زندگی، اخلاق، احکام و مشاوره را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه شبکه های فرهنگی در حسینیه‌ها، مساجد و حتی منازل مددجویان تشکیل می‌شود، اظهار داشت: هدف از وجود چنین شبکه‌هایی کمک به مشکلات اجتماعی مددجویان و ارتقای سطح فرهنگی آن‌ها است.

مولایی، توجه به مسائل فرهنگی در بین مددجویان کمیته امداد را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: اعتقاد داریم توجه به مسائل فرهنگی همگام با مسائل اقتصادی باید پیش برود تا بتواند گره گشای مشکلات جامعه باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که امروزه دشمنان نظام و انقلاب آن را مورد هدف قرار داده اند، ضربه به بنیان خانواده است که باید در این راستا تلاش کرد تا اهداف دشمن خنثی شود.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از این میان ۹ هزار خانواده جز تبصره ماده ۱۴ (خانواده‌های کم درآمد) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.