فرماندار شهرستان آبیک گفت: 80 هزار نفر از شهرستان آبیک تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در سه تا چهار محله حاشیه‌نشین شهر آبیک عمدتا مهاجرانی از استان‌های مختلف سکونت دارند که دارای شغل کاذب هستند و با مسائل و مضایق سخت معیشتی مواجه هستند.

وی افزود: اگر کمیته امداد از افراد مذکور حمایت نکند با مشکلات عدیده‌تری مواجه خواهند شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: کمیته امداد با حمایت‌های خود از افراد نیازمند موجب می‌شود از آسیب‌های اجتماعی که ممکن است بر آنان مترتب شود، جلوگیری کند.

احمدپور اضافه کرد: همدلی بین دولت و کمیته امداد وجود دارد و نگاه سیاسی به این مقوله‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در حال فاصله گرفتن از نگاه افراطی هستند که بیانگر پختگی انقلاب و مسئولان است.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه بخش بشاریات اراضی گسترده کشاورزی وجود دارد که کشاورزان نسبت به پرداخت زکات تمایل و اعتقاد دارند که بیانگر تعصب و پایبندی آنان به تکالیف دینی است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: روزهای سه‌شنبه که ملاقات عمومی است افرادی که به فرمانداری مراجعه می‌کنند و دارای مشکل هستند؛ این افراد به کمیته امداد شهرستان آبیک ارجاع داده می‌شوند و همیشه هم نتیجه گرفته‌ایم که از مدیر متعهد، عملیاتی و پرتلاش  این نهاد قدردانی می‌شود.

احمدپور ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه تولید با بانک‌ها است  که سعی می‌شود از ظرفیت‌های لازم برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تابلوفرش، گیاهان دارویی و غیره فرصت خوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و کمک آنان به برای معیشت خانواده است.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان آبیک در بین 17 منطقه استان قزوین رتبه دوم را کسب کرده که بیانگر حرکت و پویایی در این شهرستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از جمعیت 100 هزار نفری شهرستان آبیک 80 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.